sobota, 5 maja 2012

Dzisiaj udało mi się wybrać na lotnisko. Po 40 minutach jazdy rowerem, odpocząłem na górce. Po 15 minutach odpoczynku pojawił się pierwszy główny gość mojej wizyty Atr 72 z Wrocławia którego właścicielem jest  Swiftair, niespełna po godzinie pojawił się Boeing 737 linii El Al.
Gdyby nie szybowce, które dają klimat łódzkiemu lotnisku na górce było by całkiem nudno. Wyciągarka pięknie wzbijała je w powietrze. Niestety złe wieści mnie nie opuściły.
Filmiki nagrałem manualem a nie jak zawsze trybem kamery, i jakość tych filmików nie jest zadowalająca, ale gdy będę jeszcze kiedyś w sobotę na lotnisku to podmienię filmiki.

Dlatego że pierwszy raz umieszczam zdjęcia 737 i Atr-a to dam kilka cennych informacji na temat tych maszyn.

Boeing 737-800
Długość- 39,5 m
Rozpiętość skrzydeł- 34,22 m
Masa własna- 41 413 kg
Pasażerowie- Od 162 do 189
Prędkość przelotowa- 823 km/h.

Atr-72
Długość- 27,19 m
Rozpiętość skrzydeł- 27,06 m
Masa własna- 12 850 kg
Pasażerowie- 72
Prędkość przelotowa- 516 km/h

Zdjęcia:


Filmy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz